2009-11-18

början på något nytt och underbart

eftersom de nya uppdateringarna inte funkar på min blogg så har jag ny bytt för att få en bättre. jag vet, jag irriterar mig själv på folk som byter blogg, email-adress och liknande. men! detta var i vilket fall för en "bra" anledning.

dagen idag är en onsdag och om en vecka är det kvällern före vi åker till EGYTPEN. ska bli så sjukt skönt. idag har jag försökt gått upp "tidigt", tidigt för att vara hemma och arbetslös i vilket fall. kom ur sängen tjugo över 8. som en zoombie gick jag runt hela förmiddagen, tvättade lite och pyssla. sen kom mamma hem och jag drog mig upp mot mitt rum. somnade och sov som aldrig förr. drömde även i massor. roliga drömmar. fast samtidigt lite läskigt. ikväll kommer det hit en tjej som säljer BH:ar. Tydligen väldigt bra BH:ar, dessvärre är man ju fattig. men man kanske kan hitta något bra endå. nyäten och mätt säger jag nu välkommen till min nya, bättre och snyggare blogg. I hope!

'med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar