2009-11-24

jag måste vara den mest hypokondriske (haha bra ordomvandling va?!) varför? jo för jag oroar mig så grymt mycket. jobbit inför utrikesresor för min del, men jag vet att det kommer bli sååå skönt och roligt - bara jag slappnar av. men jag ser verkligen fram emot att komma fram till Arlanda på torsdag morgon, vänta¨på att få checka in, äta frukost och bara gå runt och strosa tills vi får kliva på planet och flyga ner till egypten - värmen alltså. gud så skönt. all inclusive för första gången i mitt liv. mm. härligt! och om jag nu fortsätter intala mig allt bra resterande kommande dag + 7 timmar så går det bra. men som sakt hypokondrien carolin har ännu en gång kommit fram och hon driver mig till vansinne!

annars har detta varit en härlig dag, förutom när stackars Zacke blev lite dålig. men jag har mestadels umgåts med Elin. varit i sandviken och solat, besiktat hennes bil, en sväng ner på stan och fikat med mamma. Elin köpte en ur-gullig tomtedress till Vilgot - familjen Freijd's nya underverk! gud så söt han är, självklart har jag sett många bilder på den lille och han är som sagt sagolikt söt. efter vår fikastund på "SAIK-fiket" med mamma och Elin , där vi även träffade världens bästa Malin Andersson - så åkte jag och mamma för att hämta clara, maria (kusin) och rasmus. väl hemkommen så blev det lite vila och påbörjan av att plocka fram sommarkläderna!

sen ringde jag hanna och fråga om hon hittat någon resväska som jag fick låna - vilket hon hade. så jag, mamma och clara + iron åkte dit på fika med familjen Öberg/Sparring. härligt och tackar hanna och mathias för lånet av resväskan!
nu ska jag försöka sova, somnade väl en kvart efter att vi kommit hem från sandviken så jag bör ju vara trött?? men njaa känner inte riktigt av det ännu.. ack ack.

hörs imorgon
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar