2009-12-29

en härlig kväll hos öberg/sparring med Buzz-spelande. det värsta är ju att mathias fick chansen att vinna.. men som trogen "lillasyster" la jag mig ju för hans skull *
sen har det även uppmärksammats mer än någonsin att HANNA ÖBERG är lite av en dålig förlorare, jag hade det på känn. men nu är det sannerligen bevisat!
klockan hann slå ny dag innan jag och tess tog varsinn POLO mot varsitt hem. jag satt tidigare och fundera på vad jag ska göra imorgon, men ack vad verkligheten slog till och minnet satts i gång när jag kom hem. både hundar och mitt rum behöver sig en genomgång. klippning står som första punkt imorgon för W&B. därefter ska rummet bli skinande rent


jag vill inte göra dig illa,
jag vill inte att någon gör dig illa.
det är inte ditt fel.
det är inte mitt fel.
det är vi.
men nu finns det inte något vi mer.
och det gör ont.
för både dig och mig.

godkväll.
/caolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar