2009-12-25

ingen riktig julkänsla. men det slutade endå som en bra dag, trots flera stunder som svider mer än salt i blödande sår. alla dessa "tänk om". tänk om det hade varit annorlunda? men jag börjar också känna att du är inte värd mina "tänk om", inte värd mina tårar och verkligen inte värd min kärlek. inte efter allt detta!

men som sagt så har det ju varit en bra dag trots allt. för med så många underbara älskade människor omkring mig i princip en hel dag, så kan det inte bli annat än bra. speciellt när man nu inte umgåts på ett bra tag. jag älskar min familj/släkt.


jag och mattias "axel" har kommit överrens om
att vi ska vara varandras "wingman" í sommar.
kan komma att behövas!

har fått många fina presenter och jag lär nog säga att den bästa var väl som väntat den jag ville ha mest - ett akvarium. mys! så i veckan ska jag och mamma åka för att köpa fiskarna. äntligen får jag mig ett akvarium. ahja, just nu håller jag på att däcka känns det som. SJUKT TRÖTT!!
bara att tagga till morgondagens sovmorgon och restrerande härliga aktiviteter.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar