2009-12-27

urk. blä. KAN DET INTE BARA FÖRSVINNA?!
JAG VILL INTE VARA KÄR I DIG NÅ MER.
JAG VILL INTE! men det är jag.


idag har jag fått iordning mitt akvarium, nu är det bara fiskarna som saknas och dom får hoppa i om 3 dagar minst. shit, jag har alltid velat haft ett akvarium och nu har jag fått ett ! inte illa fröken andersson. men som sagt, världen är upp och ner. här sitter jag och försöker få någon ordning. men det verkar inte som det vill sig.
ena sekunden önskar jag att allt var bra, andra vill jag att du ska fara iväg och att jag slipper se dig. men känslorna är för många och dom gör mig galen. totalt galen.

men det som jag är mest besviken över
är hur det slutade.
att jag inte ens fick en chans.
du gav det inte ens en chans.
det är orättvist

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar