2010-01-19

dagen idag har jag dragit fingrarna ur röven och städat mitt rum. det enda som är kvar nu är att fixa rent åt firrarna! apropå fiskarna så tror jag att dom börjar bli frisk nu. i hope! så jag kan köpa några fler kompisar.

hanna lurade även iväg mig på träning idag i 30 minuter. core heter det och det var roligt, men jobbigt. speciellt för en som inte har rört sina magmuskler på år. det kommer nog kännas imorgon! på vägen hem åkte jag till min kära moster för att prova denna omtalade "björn-fitta" (en ryss-mössa om vi ska tala så någon förstår). stannade där ett bra tag för att sen hämta upp lillasyster från konfirmationen. nu har jag hunnit duscha och käkat lite sedan jag kom hem, samt intagit ryggläge för kvällern. hundarna har varit ut för kvällern även dom och nu ligger dom här brevid och sover tungt båda två.

vi får se vad morgondagen ger. men på ett vis känns den jobbig. jag har inget att säga om det egentligen och jag borde inte "bry" mig. men konstigt nog kommer minnena tillbaka från den där höstdagen, samma känslor och samma jag. men jag är ju inte alls den personen mer. jag är en starkare person. konstigt nog, kommer hon tillbaka.


ge mig något nytt.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar