2010-01-03

det kanske inte löser något, det kanske inte hjälper mitt hjärta att läka. men just nu lär jag lossas för att senare ta tag i saker, rättare sagt om tre veckor. då kanske jag kan bli mig själv - i egen person. men just nu är det bäst såhär. det gör minst ont.

kärlek är underbart
kärlek är förvirrande
kärlek får den klokaste
att värka helgalen
kärleken är galen

en bra dag, underbart att få träffa fröken lövgren forslund, köpt mig 4 fiskar - Berra, Barbro, Vera & Valter. väldigt fina fiskar om jag få säga det själv! sen har jag även fått umgåts med hanna & tess, perfekt ! lite mat och film, samt massa skitsnack. inte illa alls.
nu ska jag sova inom kort, drömma mig bort. till en bättre värld, där kärlek inte är lika svår och där jag själv vågar stå för den jag är.

jag är carolin.
carolin andersson
ingen annan.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar