2010-01-31

en härlig helg, en fullsmockad helg. mycket bra, för då har man inte någon tid att fundera så mycket. torsdagnatt blev det jobb på vallgården och fredagmorgon gav därför några timmars sömn. klockan två kom tess och hämtade mig & doris, vidare mot sandviken och Shape för hår/modevisning. väldigt roligt att få bli tillfixad och vara med. klockan hann rinna iväg och bli elva innan hanna & jag tog oss hem till sjövik för att ta en kvälls-grogg samt snacka en del skit. bra skit, hon förstår. senare kom mathias hem, vi låg kvar i soffan ett tag innan dom körde hem mig. jag somnade skönt i min säng med mina käraste.

lördagen tog vid när jag vaknade 8 och ringde till kära mamma för att höra vilken tid jag skulle vara på IP. 11 var tiden ungefär så jag somnade om i en timme (så skönt och välbehövligt) innan jag klev upp och gjorde mig själv och märta redo för en dag på IP. mötte hanna & mathias på IP + lille doris. sen kom även Kerstin & harry-pojken. en bra dag helt enkelt. Doris slutade 2;a BIS och Märta 2:a Bästa veteran. städade och plockade ihop innan jag , syster och märta åkte hem. vilade i en timme innan jag tog en promenad i vintervädret med W&B. sen började vi om med dusch och liknande för att sedan hämta upp älsklingsmalin och dra oss vidare mot sandviken. förfest hos herr larsson, därefter lottagårn, björks lya, lobby & än en gång tillbaka till larsson för efterfest natten lång. ont i magen för att man skrattat så mycket och en del ont i restrerande delar av kroppen - men de skyller jag på att jag dricker sprit alldeles för sällan... dåligt.

underbar helg. men söndagar är ju ...
alltid söndagar och dom gillar vi inte!
ibland blir det för mycket att tänka på.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar