2010-01-23

ena stunden är jag förbannad och vill inget annat än att aldrig mer bry mig i det här och bara vara förbannad på allt. det går bra så länge inte känslorna slår till och tar över. utan dom skulle detta vara super enkelt. men jag antar att jag inte kommer komma undan detta på länge. men man kan inte hjälpa att gå igenom allt som var UNDERBART och allt som var raka motsattsen. saker som man kunna gjort så mycket bättre, saker som jag vet jag gjort bara för att vara tvär och sur. men det är ju som det är, alla ångrar sig oftast i efterhand. i vilket fall jag. men vad har jag lärt mig? jo att man förstör bara ett förhållande av att gå och hålla inne med alla problem. istället för att stå upp och säga som det är. visa vem man är.

man har mycket önsketänkande nu, sånt som aldrig kommer ske. förändringar. och som sagt de där uppoffringarna för kärleken. att ge och ta. sen får man försöka glömma de som är orättvist. sen att man är jävligt arg och ledsen, det hjälper ju inget. inget hjälper. tjat tjat , ja jag vet. ingen behöver läsa. bara jag som behöver bli av med tankar.

jag ville bara ha en andra chans
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar