2010-01-06

ja tror jag ångrar mig angående Lasses skiva. den gör mig deprimerad! det är för mycket texter som hoppar rakt in i mitt liv som är nu och jag påminns bara ännu mer om hur det verkligen är. frågan är - hur kommer man över det? sådär på riktigt, utan att man vaknar ibland och tror att allt är som det skulla ha varit. utan att sedan komma på .. just det.

grr..

igår var en bra dag. en lång dag även. idag har inget hänt. isen på mitt fönster har nästan täckt rutorna. det är svinkallt ute och det verkar som att kylan är här för att stanna. vädret har varit sjukligt fint annars idag, synd att det som sagt ska vara så kallt.

vad händer ikväll? ja. usch. för en månad sen hade jag kunna ringt min pojkvän och fått hans sällskap kanske. men just ja, ingen pojkvän. ingen man kan ringa sådär som man bara vill ligga i sängen och kolla film med. större delen av världen har pojkvänner och flickvänner. i vilket fall känns det så. jag vet mycket väl att så är det inte. MEN.
vem fan orkar börja om, vara singel är ju hemskt. rent ut sagt. ialf nu. ialf för mig, just nu.

det här suger
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar