2010-01-24

jag fattar fortfarande ingenting.
men nu kan jag nog leva med det?
lång dag i strömsholm. japp utställning stod på schemat och vi var på plats. mamma, mathias, hanna & jag. även några fyrbenta. annie, märta & doris. riktigt bra gick det hela och vi åkte hem med ett leende på läpparna. sedan vi kom hem har jag inte alls gjort mycket. vanlig söndag helt enkelt. usch för söndagar. dom är helt enkelt inte carolin-vänliga. imorgon är det måndag - igen.

för tillfället har jag krypit ner under mutt täcke, för att se Galen i kärlek, eller snarare Something's gotta give. Om vi ska snacka utrikeska. mycket rolig film. och hopplös romantiker som man verkligen är - en kärleksfilm. rätt igenom.

och från vårt lilla rum en tappa upp. godkväll världen.

där bodde jag, där bodde du.

där bodde jag & du.

med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar