2010-01-04

jag gillar skarpt Lasse W's nya skiva! texterna säger mig nått bra. tror jag ialf. sisådär nu har alma holmgren precis farit hem. inte för att jag skött mig som barnvakt idag, men natten spendera vi tillsammans ända till det faktum att jag mådde så hemskt illa och alma fick gå in till mamma & pappa. sen spydde jag som aldrig förr. EN GÅNG, men även en gång för mycket. sen har jag varit så jäkla seg och ont i magen. men nu mår jag bättre, tog mig en dusch. vilket hjälpte. om ett tag ska vi åka till sandviken för att färga lite hår mamma, clara och jag hos hanna.

somna inte osams med dig själv
drick vad jag har sagt med lite socker
såg du när jag vann min hand
den natten är en fiende och vän

nu skulle jag inte tacka nej
till en fribiljett mot himlen
är du ute nånstans
inatt så drömde jag om dig
och det väckte gamla minnen
jag fick aldrig nån chans

och ingenting jag hade

mätte sig med ditt

jag vill bara visa dig nåt stort
jag kanske har nåt som du beundrar
jag drömde att du lyssnade
att du hörde nåt i mig som du förstod



som sagt drick vad jag

har sagt med lite socker
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar