2010-01-20

nej hon får inte komma tillbaka, inte nu. men saker och ting är inte så lätt. så jag kan själv förstå varför det skulle kunna bli så. men nu ska jag bli mitt allra bästa jag. jag skulle kunna säga att jag saknar det som var, vilket jag gör. men det räcker inte för mig mer. det ska vara bättre än så. jag vill ha något som visar att man är två i en. tillsammans för varandra. med varandra. en framtid.

idag har varit en bra dag. egentligen har inte mkt hänt. men jag har tvättat lite, bärt ner lorttvätt och försökt få lite ordning på hemsidan. blir så förbannad när det inte funkar! men snart så har jag fått ordning och "reda". en promenad med mina röda älsklingar och en del slapp. fika med båda mina mammor och sen har jag umgåts med yrpellen som inatt åker till utriket igen. blivit bjuden på god mat även.


nu på kvällern har jag och vovvarna mestadels legat i sängen och myst. snart ska jag nog försöka sova lite. börjar bli trött. redan nu! så mycket mer har jag inte att förtälla. vi får väl se vad som morgondagen ger.

du säger många saker som jag inte riktigt kan förstå.
dom stämmer inte med saker som redan blivit sagd.
jag fattar ingenting..
turen är att jag stundvis glömmer allt.
bara är. precis som jag bör vara.
men jag fattar fortfarande ingenting.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar