2010-02-02

fan för februari
FAN FÖR ALLA HJÄRTANS DAG
allvarligt!

en dag som enbart är till för att få människor som är singel att känna sig mer ensam än någonsin. en dag som jag skulle uppskatta om man faktiskt fått uppleva någon bra sådan. men jag tror fanimej att det aldrig hänt. en jävla skitdag helt enkelt. och ja, den som jag alltid velat ska vilja vara med mig på den dagen har rymt varje gång, mer än någonsin detta år. jag hade struntat fullständigt i att ge varandra saker eller gå ut och äta. bara att slippa ligga där, HELT ENSAM på just denna skitdag.

japp, redan i princip två veckor före
denna kommande skitdag är jag förbannad.
skitförbannad.
/carolin

1 kommentar:

  1. eller så är den för alla singlar att ta sej i kragen och hitta en ny-spännande-pirrig kärlek att strula med...

    Men här kommer i alla fall ett helt lass med kärlek från mig!!!!
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    /mamma2

    SvaraRadera