2010-02-18

godkväll. åkras-carolin rapoterar om dagen som har gått. hu vilken bra film det gick på 3an såhär på kvällskvisten, Flirting whit forty. my my, ja vill också åka till Hawaii, lära mig surfa och se till så att en surfar-kille blir störtkär i mig! skulle inte vara så illa va ? men åter till verkligheten!

idag har vi grattat min käre lilla kusin Emilia. världens godaste tårta fick vi och en del skitsnack liksom skratt. det är väl i stortsett det mest händelserika under min dag, har tvättat, gått två promenader med hundar, städat i skafferi och skylskåp. hm, vad mer? jo - en hel del krånglande med hemsidan. men ack, detta gör vi toookii.

mina fina fiskar ser lite deppiga ut. hm, lär kolla imorn på djuraffärn varför .. man ser inge ytliga problem med dom?? konstigt ! nu ska jag försöka sova. skit-trött. men det är väl som vanligt - kan inte somna.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar