2010-02-09

jag tror jag har blivit utmanad av johanna, eller så kanske det är en annan carolin hon menar. men sak samma :))

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag hade precis blivit stålt ägare av en röd liten engelsk cocker spaniel-flicka. Jag var lyckligast i världen och hade ännu inte stött på några problem i mitt liv. Ingen hjärtesorg och inga större problem. Hjärtesorgen skulle komma fyra år senare och jag önskar jag hade uppskattat tiden som var därinnan mer. Varit en bättre storesyster.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Väntade på Erik, hade världens bästa jobb och inväntade alla-hjärtans-skitdag.

Nämn 5 godsaker du gillar.
Choklad (!), Chips, Kladdkaka, Bullar & glass!

Nämn 5 sånger du kan utantill.
Raggarrock
Kåta Maja
Aldrig ska jag sluta älska dig
Hjärter Dams sista sång
Du kan lita på mig

5 saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Köpa lägenhet.
Börja bygga på mitt hus vid sjön.
Ge mamma, pappa & syrran pengar
Skaffa betjänter åt mormor & farmor
Pimpa ANDÄRS "rallybilen".

Nämn 5 dåliga vanor.
Jag biter på naglarna.
Jag oroar mig för mycket.
Jag använder inte min natt-tandställning, som jag egentligen borde göra..
Jag har VM-guld i att gnälla & tycka synd om mig själv.
Jag skrattar när någon gör illa sig.

Nämn 5 saker du gillar att göra.
umgås med familj och vänner
Vara & göra saker med mina hundar
Slappa, tat lugnt.
Spela fotboll
kalasa loss med dom jag gillar

Nämn 5 plagg du aldrig skulle klä dig i.
Oj, svårt. Eftersom jag i mitt liv flertal gånger sakt detta men sedan stått där några år senare i just de kläderna. Återkommer om saken.

5 favoritleksaker
Datorn
TV:n
Bilen ANDÄRS
Kortlek
Fotboll

5 personer som ska göra detta
Syster. Malin. Mamma. Sofie & EmmaLu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar