2010-02-11

shoho, godkväll sverige!
jag lär säga och erkänna att killar som kan spela gitarr ger mig - pirr i magen. det är bara så, ett faktum. dagen bjöd som tidigare nämnt på möte på Kremlan i sandviken, idiotiskt egentligen. bra på ett vis, men samtidigt kan jag tycka att man kan lägga mer energi på de gamla än detta strunt.. man blir less helt enkelt.
när jag kom hem till byn igen så stannade jag hos kära laila och hämtade min kavaj. så skönt att kunna prata med henne.
sen hem till åkra för att äta och diska lite. när mamma kommit hem och jag själv varit ute och knäppt lite kort med djuren så drog vi oss mot bergaskogarna. därinnan hämtade vi upp VÄRLDENS BÄSTA ALMA HOLMGREN på dagis. sen blev det vad som vi trodde skulla bli blåbärspaj och lite bus.

sen hem och mata hundarna och vidare mot sandviken för att se nygren och pelle spela, eller snarare GreenOrange. jag själv tycker grabbarna var grymma och det lät verkligen bra! så nu ska mamma och jag köpa varsin skiva. sen gick vi lite på "stan" innan vi drog hemåt igen.

nu ligger jag här i min säng
med mina älskade hundar.
är trött faktiskt,
så ikväll somnar man nog gott :))
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar