2010-02-03

tack mamma2 för kärleken, den behövs. jag bör nog göra som du säger ;)
sen behöver jag nog din hjälp angående detta mysterium som dom kallar högskolan. själv fattar man ju i princip inte ett skit..

mycket tankar nu. för mycket. lika bra att pula ner dom i ett skåp och kasta bort nykeln! i måndags fick jag mig en dos av min kära vän sara södergren. jag och mina "bossiga" hundar kom dit, hördes, sågs, var snälla mot toy (i början) åt, umgicks med sara, skrämde toy, erik tog en promenad med de tre galningarna och ja, åkte sedan hem igen. trevlig kväll, som alltid!
idag har jag solat på badhuset efter att ha kört in min syster till skolan. sen drog jag ner på stan och köpte mig två nya fiskar, dessvärre har dom inte fått något namn ännu. men ja, vette tusan vad dom ska heta !

apropå de : Valter har gått till fiskhimmelen. han tog toa-vägen dit.

inatt hade jag besök även, på min sängkant satt det en kille när jag vaknade mitt i natten. lite panikslagen och rädd frågade jag honom vem han var och så försvann han.. värsta punkrockarn var han, så tänk dig själv att vakna upp med en sån i sängen - utan att veta om de .. lite läskigt ! han rå-stirrade på mig även. läääskigt samtidigt som ja inte är rädd för just spöken.

japp, ni kanske tror jag är tokig.
det är jag nog också.
men spöken tror jag på!
/carolin

3 kommentarer:

  1. allra käraste lilla du...
    hör av dej så kan vi säkert lösa detta!!!

    <3<3<3<3//Mamma 2 ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tror också på spöken! När mamma bodde i sandviken brukade jag alltid prata med nån som satt i min soffa på nätterna. Det är lite spännande ändå :)

    SvaraRadera
  3. Bra där emmalu! klart man ska tro på spöken :)

    SvaraRadera