2010-02-08

varför tar man saker så för givet när man är lycklig? när man känner sig nöjd, varför fortsätter man inte att hålla lågan uppe? istället ställer man ett glas över ljuset och sakta låter det slockna. japp. bra gjort där. och sen blev det såhär.
en tråkig dag. en dag som i princip gick ut på att jag kände mig mer singel än vad som bör vara lagligt. på något konstigt vis. på ett vist som inte ens jag själv förstår. men känslan fanns där. den finns här än. jag saknar dig. jag saknar ett bättre oss.

suttit hund-som-ska-ha-valpar-vakt idag. så mycket mer har inte hänt. mathias stannade på fika när han hämtade doris. sen har mamma syrran & jag spelar spel. jag förlora, även när jag fuska sista gången.. haha !

ja har fått någe fel.
jag kan inte sova på nätterna
jag är trött
men ögonen vill aldrig trilla igen.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar