2010-03-16

idag var en bra dag, eller nja. ja har fastnat, blivit sen, gjort illa mig och varit allmänt klumpig hela dagen. ont i huvudet också. men annars har det varit bra! idag ringde dom från den där vikarie-poolen och jag ska få jobba onsdag och torsdag natt, riktigt glad belv jag. för ska jag vara ärligt så blir det ganska trååååååkit att vara hemma. än fast det har sina gudomliga fördelar. förutom att jag för stunden är fattigare än ett nyfött barn...

jag skulle köpa mig lite godis idag, för att fira att jag nu kan äta normalt igen efter att mina blåsor som jag fick av förskylningen, i min mun gått bort. MEN icke sa nicke. där stod jag och drog mitt kort om och om igen - jahapp. med en köö som gick ut på gatan bakom mig och som tur med en väldigt snäll kassörska. PINSAMT! minstsagt. som sagt - en bra dag. till och med kassörskan sa åt mig att det inte var min dag idag och att ja skulle åka hem och lägga mig. shiit. men ialf, så kom jag ju på varför jag är så fattig - jag handlade ju både presenter i valbo och födelsedagskalas-tillbehör på Ica.

nu ska jag fortsätta min kväll med att se American Idol och försöka hålla mig vaken så länge som möjligt! vilket redan är gjort för att misslyckas, för jag är VÄLDIGT trött. var redan trött när jag satte mig hos Hanna för att bli "till frissad", men skam den som ger sig.

you want love?
we'll make it
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar