2010-04-14

åh, nu känner jag mig sommrig! har nyss hoppat ur duschen (i know, lite sent och lite äckligt) men i vilket fall så drog jag på mig mina sommar-shorts och en grön tubtopp. sommarkänslan är stor. om den där sommaren bara kunna komma nu då. attans.

fotbollsträning har avklarats och det var intressant. roligt och intressant. så mycket mer har jag inte att säga om de. förutom att det tydligen är överbefolkat i denna by och dessvärre har jag bara en rallybil och ingen långbuss. känner mig dum också att det blev krångligt idag men som tur var min andra mamma där och räddade mig. hon är guld hon.
annars har jag avnjutit solen och tagit en sväng till sandviken på förmiddan. även gjort lite nytta. men inget över det vanliga. nu börjar jag bli trött. så det är väl lika bra att slå igen mina blå och hoppas på att jag vinner en miljon imorgon. för såhär fattig som jag är nu var jag inte ens när jag var nykläckt och låg i min älskade mammas famn. blä för att vara 20 och arbetslös!

vissa dagar önskar jag att jag bara kunna få krypa tillbaka till min ungdom, den tiden när jag inte visste hur många konstiga människor det finns. tiden då min värld bestod av några få älskvärda människor. klart som tusan att jag inte vill mista alla de älskvärda jag fått som äldre, MEN livet var mycket enklare! enkelt är bra


din honungspaj ditt sockerbär.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar