2010-04-26

efter en dag av tårar och hysteri , kan jag lugna ner mig igen. tänk att det ska vara så hemskt att lämna sin gamla hund hos vetrinären för operation.. sen gråter man glädjetårar när man får hämta henne igen. tårar i massor. men men, sån är jag en lipsill! fick ialf hämta wilma strax före klockan två, hon såg ut som om hon vunnit ett slagsmål. nu ligger hon här brevid i sängen i vilket fall, med ca 20 stygn och förfärligt trött. älsklingshunden. själv ska jag bege mig till IP om en tjugo minuter för träning. inte fel.

det är så skönt att våren är här och dagarna på IP blir fler och fler. kolla fotboll och lira lite fotboll själv. det är sommarkänsla det. äntligen kan man åka iväg och kolla på sport igen, där man faktiskt får ha med sig sina jyckar.

I don't know what I'd ever do without you
From the beginning to the end
You've always been here right beside me
So I'll call you my best friend
Through the good times and the bad ones
Whether I lose or If I win
I know one thing that never changes and
That's you as my best friend

Wilma, you will always be my best friend.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar