2010-04-27

fyfarao. jag trodde aldrig en tisdag kunna vara så tråkig som denna. men även denna tråkiga tisdag leder mot sitt slut och imorgon är det härliga onsdag och vi har träningsmatch - äntligen något som händer.

det enda jag har gjort idag, förutom att haft skallevärk och öronvärk, är att åkt på besök till mormor och morfar. wilma var med även hon och visade sitt nya oknöliga jag. sen handlade jag på ICA, träffade kära moran två och pratade lite med Mysan. som tidigare sagt - biljetterna lär besällas ! sommaren ska bokas. annars har väl inte mycket skett. en hel del sovande, skönt att sova och drömma sig bort. slippa verkligheten. nej, just nu är den inte så rolig. inget jobb, inget händer i mitt liv. uscha. men men, klaga kan man ju göra. det hjälper ju inte ett skit.

jag fattar inte hur man kan vara så som ni.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar