2010-04-18

vilket kalas det blev, som vi dansade och riktigt roligt var det. bara att tacka och bocka herr andersson. blev ju lite arg där på småtimmarna jag själv, men det kan jag tycka att jag har rätt i att vara. usch, det kommer ju aldrig bli som man vill så varför fortsätter man drömma för?

dagen idag var en jobbig förmiddag som jag sov mig igenom. var nog fortfarande full när jag vaknade klockan 9 typ. haha! sen blev man ju lite less på att matchen blev inställd.. var ju riktigt taggad! men dagen blev rätt slapp och skön, så det var väl inge att gnälla på egentligen. älskade underbara familjen nummer två kom hit, även janne och emilia och ella kom på lunch/grillning och vi tog lite bilder på bella, samma gång som de vuxna drack kaffe med diskmedel som topping.

söndag, fuck you.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar