2010-05-05

äntligen, fick man lite mer info om sommarjobb. ringde igår och jag börjar vecka 26 - and I HOPE att hon kom ihåg att jag sa till om att jag var förmodligen borta onsdag-söndag den veckan. men ja, sak samma. det löser sig - det gör det alltid. matchen igår löste sig däremot inte som vi ville och faktum är att vi inte kan göra mål! men men. så kan de va!

blev "anfallen" denna morgon av två hundar som tydligen inte var på något bra morgon humör.. vilket inte jag heller blev. men just nu är jag bara hungig och trött. orkar inte gå ner och fixa frukost heller.... fast endå är jag på bra humör idag? glad liksom, glad men trött.

kvart i två ska jag infinna mig på sandvikens djurklinik ännu en gång med min gamling. va tusan kan det aldrig bli bra för? ... man blir tokig. men som sagt, jag gör allt för henne. men saken är ju den att lite jobb skulle sitta fint! har ju satt upp mig, men ack nej. dom ringer fasen inte.. men känns skönt att sommarjobbet finns inom räckhåll ialf! så man kan spara ihop lite pengar tills när jag förmodligen skall börja skola i höst. håller tummarna*

annars vette tusan vad som händer en dag som denna, börjar bli tråkigt att gå här hemma dagarna lång. än fast eftermiddagarna brukar bjuda på sällskap , så blir man rätt ensam. men men!
/carolin

1 kommentar:

  1. vad skönt att det löste sig med jobbet :)

    SvaraRadera