2010-05-13

filmkväll med mamsen och hanna. trevligt värre, först en gråt-film och sen en konstig komedi , som trots sin mycket MYCKET kontiga handling var rätt rolig. även fick vi bevisat att "man ska vara sig själv och behöver man jaga en kille - så var han nog inte menad att vara din" passande.. för jag känner mig precis som Mary (sandra bullock i filmen). jag blir som GALEN när jag äntligen kommer på att jag gillar någon. nästan tre år av förhållande har förvandlat mig till en tokig liten människa som inte kan uppföra mig inför de som faller mig på läppen. dömd att förlora så står jag här och funderar hur FAN jag kunna bli så knäpp.

jag menar tjejen i filmen hade ju både knäppa föräldrar och knäppt jobb. det har ju endå inte jag? konstigt. åååh, rädda mig någon! innan jag har skrämt bort världen.

mamsen och jag är ju som ingen kanske uppfattat ensamma i huset idag och imorgon. inte illa. men men. vi tyckte lite synd om oss själva så vi tog och käkade middag på Strandbaden idag, samtidigt som regnet ÖSTE NER. jo för det gjorde ju faktist just det. öste. annars har jag gått en skogspromenad idag, liksom igår. men idag gick jag längre och för en stund trodde jag att jag faktiskt gått vilse - i min egen skog. tokigt. men jag kom ju till rätta och här ligger jag nu i min säng. inte trött alls, snarare pigg och på helsnurr.

inte som någon annan.
men samtidigt bara en i mängden.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar