2010-05-23

gårdagen var en väldigt bra dag, med en rolig kväll. pratade med henke tidigare på dagen och blev ditbjuden för att senare ta en regnig cykeltur till rickard som fyllde 25. trevligt trevligt. mycke med skratt!
men att ta sig en grogg halv 3 för att senare komma hem och somna sådär halv 4 på morgonen är inget att rekomendera - när man faktiskt ska inbefinna sig i kyrkan klockan 11 samma morgon. MEN det gick ju de också. kanske inte den trevligaste kyrkstunden i mitt liv , men de skiter man ju i ! blöt som aldrig förr kröp jag ner i min säng ialf efter cykelturen sörby-åkra. men det var nog turen i sig att jag var envis och skulle cykla hem , annars hade jag nog varit betydligt mycket mer berusad imorse.

dagen idag har ju spenderats i färnebo's kyrkan och hemma i åkra. konfirmation och jag själv känner mig gammal. ibland vill man tillbaka, vara mer som man är idag men leva livet som de var då. men sånt går ju inte. släkten har fyllt huset dagen lång och det är då som man trivs. men man kanske skulle ha kunnat mått lite bättre - men det är ju självförvållat så egentligen finns det inget att gnälla på !


ganska trött. men jag håller mig vaken kvällern lång tror jag, annars blir det bara fel. så kan man gå upp tidigt imorgon istället och hoppas på sol. för urk för all regn.

tack för igår!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar