2010-05-10

GODKVÄLL VÄRLDEN.
Idag har varit en dryg dag, men jag ska vara tyst för jag vet att det finns dom i min närhet som har det mycket värre och jag lider med dom. En del av anledningen att denna dag har varit en dålig dag. Men några trevliga stunder har väl uppstått. Två friska promenader, en del tv tittande och en väldigt god middag med min mamma. Även lite kvällsmys med min lillasyster. Roast på Berns! Klase Malmberg, tjock eller ful? Han är trots det en av sveriges bästa.


Annars har inte mycket hänt dagen som denna. Förutom att Gibbe spenderar natten här, så My kan sova hos Lotta. Han gnällde och ville absolut inte vara själv i köket efter maten så han har legat brevid mig kvällern lång. Åt sin mat bra och tog sina medeciner nu på kvällern. Liksom Wilma åt upp sina rosa (jo för dom är faktiskt rosa!) tabletter med lite hjälp av ost. Nu har vi gjort kväller i Åkra och jag själv får invänta att bli trött. för än så länge är jag pigg!

det lär ju nämnas även att käre herr ljunggren fyller hela tjugo år dagen idag, så grattis vännen! helt sjukt, sofie hon fyller ju också sina tjugo år på lördag - som sagt , sjukt! jag själv känner mig gamal, men egentligen inte en dag över 16. men men. man lär väl bli äldre med åren. varesig man vill eller ej.


jag vet att jag kommer få skit
för bilden, men de skiter jag i ;)
med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar