2010-05-15

DU FÅR MIG ATT LEE. DITT SKRATT KÄNNS SOM MITT HEMMA.
idag har det blivit en hel del åka-och-kolla-på. tog mig en liten sovmorgon, vaknade med en nerkissad hund och därmed började vi med en dusch av bakdelen. fönade den lilla fröken torr och sen tog vi "vår" morgon medecin och drog oss mot sängen igen. somnade och sov en timme för att därefter åka till mormor och morfar på fika, jag, mamma, elsa, wilma & bodil. sen körde vi mormor till macken för att hämta hennes bil. sen hem igen och ge hundarna mat samt byta om för att senare ta oss till sandviken för att se lillebror gå på bal.



som vanligt många fina balpar. även får man se att smaken är som baken. många variationer och olikheter. men det är ju så det ska va! jag tog en del bilder och efteråt gick jag, mamma, elin sussie och dino till American take away och käka. GÖTT
hem igen och ut med lite hundar, samt på med mer kläder - alla vet ju att det är kallt på IP. fotboll stod på schemat och vi hejjade fram våra grabbar. men i all oturs otur så lyckades strömsbro få in ett mål i sista sekund, av 4 målchanser gör dom 3 mål och av årsundas 45 (?) chanser gör vi 2. men ja, det är ju som vanligt lär man säga !! för i denna klubb kan vi ju inte göra mål. helt otroligt. men grabbarna bjöd på en toppenmatch och var värda en vinst - men man får ju inte alltid som man vill.


blev bjuden till färnbo på myskväll/ölarkväll. men ingen ville hänga på så jag och Iron hälsade på Öberg & Sparring i sjövik istället. lite filmkväll fick det bli, samtidigt som mathias STAMPADE & SVOR i takt med hur dålig han är på tv-spel på nedrevåningen. (men säg inte att jag har sagt de!) men han hade tid att ta en kvällspromis med oss innan jag drog hemåt. hämtade upp käre kusin Ellson även, hon hade spenderat kvällern hos ingen mindre än charmtrollet Maria Berglöf.
nu är jag här hemma i min sköna säng, inte så trött. men det kommer väl. så - godnatt
/carolin

1 kommentar:

  1. åhh vad jag hade velat se matchen - med "morsan" på plats hade kanske nåt av de 45 målen gått in...Kram på dej - hälsa alla

    SvaraRadera