2010-05-25

phu. tänk att man ska behöva bli arg också.
jäkla hundar som ska jaga katten! riktigt arg blev jag.

efter att ha spenderat dagen med Mathias "brosch" Sparring både promenad och en sväng till valbo så har jag kommit underfund med att jag inte är ensam om att vara gnällig. skööönt, *småleer
meningen var ju att Hanna skulle få en present från sin sambo, men han verkar vara urusel på att hitta på (vilket nog har något med det manliga könet att göra) presenter. lite käk och shopping och sen hem igen för en stunds vila. vidare mot IP och träning.

nu har jag försökt mig på att göra rent akvariumet. inte så lätt. även märkt att en fisk är spårlöst borta. en ganska stor fisk, så hur den kan ha försvunnit är en gåta.. ? ..

jag tror jag klarar mig
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar