2010-05-30

vilken super helg. den känns i vilket fall såhär klockan tio i tio en söndagkväll. ligger i min säng med mina fyrbenta vänner och ser på den något tokiga Bridget Jones som rullar på kanal5. glädjen var stor när jag kom hem till Wilma & Bodil idag efter att ha varit borta sedan igår. mycket pussar och kärlek utdelades och det är ju liksom då man känner sig som gladast. många andra saker har gjort mig väldigt glad denna helg. inte så illa !

kom just på att jag har en macka i min jacka som ligger kvar i bilen. och orkar helt enkelt icke gå ut och hämta den. det tar vi imorgon. just denna jacka behöver tvättas även så det kan ju bli morgondagens uppgift. faktum är att jag och mormor ska ta oss till sandviken imorgon för att besöka Apoteket och Jysk. mer än så är inte planerat , jo en fika skulle mormor bjuda på efteråt vårt sandviken-besök.


fjärilar i magen
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar