2010-06-17

en bra dag, med mycket sol och annat gott. slöat mest men även städat lite i trimm-rumme och tvättstugan. förresten varför heter det tvättstuga? det är ju bara ett rum som faktiskt är inne i vårt hus, ingen stuga?? bra att undra på.. haha
en fotbollsmatch har vi hunnit med att se på - vinst för årsunda, precis så som det ska vara. lite seg match, men målen värmde och lillebror gjorde 2 av de 4:a. min andra lillebror skötte sig mycket bra han också. jag själv tyckte så ialf. knotten var i massor, men dom tycktes inte bita på mig. stackars Bodil däremot fick gå tillbaka till bilen, likaså Annie.

valparna har ju fått namn, vackra namn (såklart är det jag som har döpt dom) . dessa namn är bara våra egna "valp-lådenamn". Barbro (en av tikarna) äter dock lite dåligt.. men annars verkar det bra med dom alla. sötare och sötare blir dom för var dag som går! snart öppnar dom ögonen också och det är ju liksom som då det börjar bli lite liv i lådan. underbart!

när jag kom hem ikväll så ringde det i min mobil, tänk vad ett samlat på 35 minuter kan ge glädje och lättnad. få prata av sig lite och bara känna att någon förstår sådär bra. japp, jennie ringde och vi hade båda mycket at säga. bokat dejt har vi även gjort! det ska bli roligt =) saknar min jempa, hon är en sån som det inte finns många av. hon är helt underbar. vilken tur att jag har flera underbara vänner som förstår. det är kärlek de!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar