2010-06-19

FULL SOM EN KASTRULL!
men det är väl smällar man får ta. gör man fel gör det ont som Alma skulle säga. men idag mår jag tipp topp, en aning ont i magen men men. har spenderat dagen hemma, Hanna kom på besök och vi tog oss en promenad med hundarna. sen har jag suttit ute och mest njutit av det vackra vädret. nu såhär på kvällern har jag pratat med my om vi ska ta oss till sandviken för att gå ut och käka. får se hur det hela slutar.

har även kollat/kollar på det kungliga bröllopet. vackert. vad är det med bröllop som får en att gråta? jag har bara varit på ett riktigt bröllop som "vuxen" annars så har jag bara varit på mamma och pappas bröllop som liten och då tyckte man ju att det var en helt vanlig sak. men som vuxen så förstår man mer och när Eva & Pär gifte sig så grät även jag, dom var så fina och att två människor står där och är så kära som man bara kan bli för att lova varandra evig kärlek, jo minsann det är något vackert med det. KÄRLEK är väl underbart, när det är på riktigt.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar