2010-06-20

idag är ingen bra dag. det känns inte så ialf. kanske verkligheten som kommit ikapp och gett mig en smäll i skallen? men det är ju mycket lättare att fantisera och önska att det skulle kunna vara på andra vis. när man egentligen är för feg för att säga något. men det är inget världsligt problem, bara ett hjärtligt problem. men är man en fegis så är man. det kan ju ändras, men det kan ta sin tid.

har inlett mig i Beverly Hills och serien är riktigt bra att glo på. sjukligt hur fula och snygga kläder dom har i början av denna serie. men hey, 90-talet i all sin glans. själv gick man ju i blöjor.

imorgon ska jag fånga dagen, imorgon ska jag göra något roligt och bra. men idag tänker jag fortsätta med att vara lite sur och lite "tycka-synd-om-mig-själv". fortsätta kolla på tvn, det väntas ju fotboll. Italien - NZ , tråkmatch. får hoppas att det spelas lite bättre efter 20.30. kanske fortsätter med mitt BH 90210, vem vet.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar