2010-06-09

jag har ofta känt att jag legat utslagen på golvet utan krafter att resa mig. men nu står jag upp och känner att jag kan vara den jag är. livet gör en starkare. men det är klart att man kommer ligga där på golvet och skrika flera stunder i livet, men inte just nu. jag vill inte.

idag har varit en bra dag, lite seg. med tanke på att jag kände mig totalt däckad imorse. gick upp men hamnade efter en stund i sängen igen, detta upprepades antal gånger. trött. så kom mamsen hem och även kära Annica kom på besök, det beslutades att vi skulle åka och käka på Strandbaden vi kvinnor i vår stora kärleksfulla Andersson's-familj. vilket vi även gjorde. mycket gott för magen , kanske inte kurverna men "alla former är goda former" har jag en gång hört.
körde in syster till moppe-kurs i viken och sen hem mot byn igen.

senare blev det film hos herr larsson med grabbarna. konstig verklighetsbaserad film. förstod inte riktigt, men men. man kan ju inte fatta alla gånger heller ! så mycket mer har inte hänt idag, en promenad tidigare och två tvättmaskiner.


trivs i ditt sällskap.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar