2010-06-23

jag kände mig JÄTTE trött ett tag, sen tog jag en filmkväll "med" fyra av mina favoritkvinnor som jag har en ganska avlägsen vänskap med. men en kärleksfull sådann, jupp SATC filmen numero UNO. 1 alltså. det känns som man känner dom, än fast dom egentligen inte ens är verkliga människor. nu vill jag ha ut Sex And The City 2 på film så man kan njuta till fullo av filmen. ahja, vilket babbel.

kvällern blev kankse inte som jag tänk, men endå bra. de ynka lilla planer jag hade blev inte av, men den "bekräftelse" jag önskat mig har på något vis framkommit. jag är inte så handikappad inom detta ämne endå, nog för att jag verkligen inte är någon expert.

det blev i vilket fall ett besök hos fam. holmgren och busungen var i farten som alltid. en skål frukt med yogurth, lite mobbning över min fredagskväll och skitprat senare - tog vi oss vidare till myggvik eller nej sjövik heter det ju. hämtade upp paret öberg/sparring och lät några hundar bada vid simbryggorna. inte illa om det inte vore för alla förbaskade mygg! men vi är ju inte den som är den och gnäller.. eller jo, vi hade ju mathias med oss. som för övrigt försökte kasta mig i sjön och sen äta upp mig, men jag gjorde en come-back i att slita honom i håret (?)

det var min kväll i gladans ro, eller hur är det man säger?
i vilket fall känner jag mig lycklig, lycklig över att få ha det precis såhär. precis just nu. det kanske inte syns för världen eller märks. men det känns innanför huden. vänner, familj, släkt, djur, ja allt känns för stunden. och midsommardagarna närmar sig med storm. underbart. jag ska njuta av vad som är nu. man vet ju aldrig när det goda går över till det värre. så jag njuter
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar