2010-06-27

söndag kväll och jag har inte ens tänk tanken att det är söndag än. riktigt skönt. helgen har varit som alla midsommarhelger brukar vara - underbar. sommaren är här på riktigt. midsommar firades som vanliga fall i långängarna och därefter strandbaden. efterfest och en vinglig cykeltur hem.

vaknade upp med värk i benen och jag skyller allt på cykeln. men har man roligt så kan man även gå med på lite cykel-trännigs-värk. klockan slog 12 och vi befann oss på samma gräsmatta som dagen innan för att käka och spela brännboll. Lag 2 gjorde en BJÖRTA och tog hem segern, sen blev det ryggläge och en promenad ner till sjön med hundarna sen var det bara att ladda om. ca 33 klädombyten senare och en cykeltur blev det käk hos my & lars för att senare ta oss ner till strandbaden för ytterligare en kväll. många vänner och trevligt folk. underbart att min kära jennie kom för att spendera kvällern med oss. som sagt, många trevliga människor. men ibland undrar man om vissa vuxna människor verkligen är vuxen? bete sig så illa..
men sen hände ju mycket som var roligt och trevligt igår också, liksom idag. fjärilar i magen. i massvis. men varför ska det vara så svårt att bara låta den där härliga känslan ta över, sluta gå och vänta på att något ska bli fel! jag vill , jo för det vill jag. jag och fjärilarna i magen. hjärtat som slår fortare.


imorgon väntar första natten på Vallgården, som turen är får jag börja jobba med moster och Marianne. bara en sån sak! kommer bli toppen, men en annan kommer nog bli en aning knasig efter dessa första dagar. smällar man får ta! jag tar gärna smällen när man äntligen får lite pengar på kontot igen.

all I see is you
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar