2010-06-22

urk. vad är det för fel på min hund? imorse var det sådär jobbigt igen, tanken på att det kanske är något allvarligt får tårarna att rinna. det är fasen inte normalt att hon fortsätter kissa på sig efter alla medeciner.. och dricker vatten som om hon varit i öken. hon SKULLE ju vara frisk nu, hon skulle ju bli bra igen. hon skulle ju leva vid min sida i minst 5 år till. *önsketänkande och ju mer jag förstår, ju mer inser jag att åren bara försvinner. men jag vägrar, för utan henne finns jag inte. för efter tio års trogen kärlek och daglig vänskap så vet jag inte hur jag ska kunna överleva utan henne.

phu. men nu ska vi leva för dagen vi får. så idag tog vi och gjorde vad wilma gillar bäst, vi gick ner till sjön och dom fick bada. Bodil har även hon blivit lika tokig i att simma runt i sjön. dagen har ju bjudit på vackert väder och vi har utnyttjat det till det bästa. solat en hel del. mamma åkte med mormor till Carolas grav, plantera blommor skulle jag tro. sen skulle dom hämta syster i gävle på teknik-kursen hon går. denna vecka är dom på högskolan. tänk att det kanske blir min skola till hösten??! hoppas!


hoppas på en bra kväll
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar