2010-07-09

fredag. känns som att sommaren inte har några speciella dagar, utan alla dagar är som en lördag eller fredag. är det inte underbart så säg? lite tråkigt är det att jag nästa helg kommer jobba fredag & lördag .. men det ska väl gå ann.

igår var det omöjligt att somna, nästan. till slut vann jag över min pigghet och mina två blå kunna slå igen. men klockan var långt efter midnatt. idag vaknade jag först av gnällande hundar och sen gick jag upp igen, somnade och sov till klockan 11. sen blev det stranden. väl hemma igen, matades hundvalparna. dom växer så det knakar!

även jag fick mat. nu ligger jag i sängen, med bruna armar och ben. min kära vän jennie ringde precis. vi ska ha dejt ikväll, med käk och struntprat. helt perfekt för en fredagkväll. sen får vi se vad som händer, men vi satsar nog på party imorgon istället. känns det som just nu, man vet ju aldrig hur det slutar. ska i vilket fall bli härligt att umgås med min luleå-brud igen!

I could give you my heart.
but only if you want it
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar