2010-07-08

godkväll. veckan har tagit fart och den har mest bestått av jobb. söndag till tisdag natt. onsdagmorgon kändes underbar, när man äntligen fick ledigt i några dagar. sov till halv 11 igår och sen blev det stranden. vi hämtade upp Kråkan på dagis och även hon var strandböna för dagen. sen blev det hem och så kom My, vi tog med oss våra cockerspaniels jyckar och drog ner till sjön. sen blev det en fika och lite mys med hundvalparna. My åkte hem och jag hoppade in i duschen. vidare mot sandviken och herr anderssons lägenhet. en promenad senare befann vi oss på steeltown. en match som inte slutade som man hade velat. men men. livet på en pinne.

balkong häng tills myggorna slog till. mysigt värre! sen somnade jag på bästa sätt. och vaknade på samma lika vis. sen blev det stranden. och därefter kalas för älskade mormor. god smörgåstårta och sen lyckades jag även somna. har även tränat med hundarna nu på kvällern, Bodil blir helt tokig men hon är duktig. wilma kör alla trix hon kan, men än kan gammeltanten sin lydnad. (när hon vill)


jag törs inte säga det än. men jag skulle vilja.
det kanske märks. jag hoppas det märks. jag gillar dig.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar