2010-07-12

måndag? ja jag tror det ialf. man blir ganska förvirrad av att jobba natt. i vilket fall vad som gäller att hålla reda på dagar. helgen var toppen! vackert väder, bad både för mig och hundar, middag med jennie, kalasande i norrsätra och mys. även jobbat söndagnatt och nu väntas även jobb denna kväll, sen är jag ledig tills på fredag.
just nu ligger jag i min säng, efter att ha varit ner till sjön med Stella, Wilma, Bodil & Elsa. dom simmade och simmade. medans jag satt och försökte vifta bort bromsar.. hemska insekter! svettas som en tok och jag är inte ensam om det. valparna fick nyss mat, dom små ligger mest och sover i den här värmen. ska försöka lägga ut bilderna som vi tog i förrgår (eller var det igår?) på hemsidan.

jag är en fegis.
men jag ska skärpa mig
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar