2010-08-18

HOST HOST * jag håller på oh bli förskyld tror jag ... det har jag INTE tid med! usch. men men, en världslig sak. idag har jag spenderat dagen först och mest i sängen, sen tog jag mina hundar och drog till sandviken. för att köra min klant till lillasyster till körskolan och måla i lägenheten. nu börjar det äntligen bli en vit vägg - börjar också bli tråkigt. som ja sa, man tröttnar på att måla. men imorgon kommer det säkert vara roligt igen.

köpte käk och sen stormade vi lägenheten jag, wilma & bodil. wilma vaktade mest mina strips, så inte bodil skulle ta dem (strips som stod högt upp utom räckhåll från både henne & bodil) men tydligen lära dom vaktas. sen lämnade jag jyckarna på tulegatan för att hämta jag min sönderhavvna lillasyster som klarat sin uppkörning med moppen, men som under tiden vurpat och kom haltandes. stackars!
kom tillbaka och Bodil hade på något vis blivit vit i pälsen? förvånad, näe. den blöta och haltande systern fick hoppa i mina kläder när jag hoppade i mina målar-shorts och målar-tischa (med snyggingen Leonardo DiCaprio på framsidan, min stora kärlek som 14-åring). sen var det bara att måla och måla. klockan hann bli sju innan vi for hem. köpte mat på Viking som vi delade på hemma. syster, mamsen och jag själv. sen intog jag ryggläge och här kommer jag stanna. har ont i halsen och öronen.. blir nog ingen träning imorgon känns de som!

en sak som blir imorgon däremot är Valbo, med mamma.
vi ska köpa färg! wöw. jag tror jag bestämt mig för vilken nu. det återstår att se. med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar