2010-08-16

inatt när jag inte kunna sova låg jag och tänkte. tänkte på varför jag är så arg på dig. det slog mig nog i lördagskväll, just varför jag är så arg - med all rätt. det jag undrar är vad som är skillnaden? vad är skillnaden på det ni har nu och det vi hade? vad är det som gör att du blir den som jag ville du skulle vara nu, när du inte kunna vara den personen med mig? varför gör du allt jag ville nu med henne? varför just hon? usch. jag var tvärsför, men de var också du. jag var motstävig och dum, men jag gav dig mitt hjärta - hela mitt hjärta.

jag är kanske orättvis men jag ville bara vara den du höll i handen när alla såg på. jag ville vara den du var stolt över att var din. just därför är jag "förbannad", hjärtekrossad. jag vill inte vara såhär. men jag kommer aldrig kunna vara på annat vis. du kan fortfarande inte se varför och det spelar ingen roll. jag har redan lagt på, det finns inget mer.

älskade älskade du.
du gav mig ett rött hjärta på ditt bröst.
jag ville ha det som sitter innanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar