2010-08-09

just ja. nu satt jag och tänkte på alla MÅSTEN jag har att göra. igår avklarade sussie och jag några ialf, angående mig som student. studielån och sånt strunt. tack så mycket för hjälpen i vilket fall fru Ljungberg/Andersson! men i vilket fall, man lever man ganska många måsten egentligen. utan att tänka på det. och jag är väldigt bra på att skuta på alla mina måsten - något som jag är VÄLDIGT bra (dålig) på att skuta undan är vår förbannade hemsidan.. så trååkigt. men det lär ju göras, annars kommer vi sitta här med 6 valpar.. inte bra

en fotbollsträning, klippning av hund, städning och plockning har jag hunnit med idag. ganska okej. kollat över alla mina "flytta-hemifrån-saker" har jag också gjort. myche grejor! det är ju bra, slipper man köpa så mycke :)
det är ialf väldigt spännande, dehär med att jag ska flytta hemifrån. jag vill verkligen nu! jag har alltid haft de där lilla magknipet som säger STANNA KVAR HOS MAMMA & PAPPA. men den har försvunnit nu. tänka sig, har jag kanske blivit lite vuxen endå. än hur jag motvilligt har strävat emot detta, precis som Pippi. ack, vissa barn lär bli vuxna endå. men jag vet fortfarande att det finns "vuxna" som är yngre i skallen än vad många i min egen ålder är. så de så'
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar