2010-09-28

hur kan det komma sig att man i princip har allt man önskar sig, förutom en sak. hur kommer det sig då att man nästan bara vill ha den där saken man inte har?

jag önskar mig en karl. en bra en. en som vill ha mig, precis som jag är. och som jag vill ha precis som han är. jag är urdålig som singel, kanske var jag inte så grym som flickvän sist heller. MEEEN man lär ju sig av sina misstag. jag vill ju bara vara lyckligt förälskad. ska de vara så svårt? fast samtidigt så nöjer jag mig väl med dom saker jag faktiskt har, men ibland kan man ju önska. önska sig lite kärlek. i rätt form. av rätt sort.


jag har i vilket fall denna dag tagit mig en skön skogs-promenad med mina fyrbenta vänner. tänk så gott det luktar - skogen. men ska jag vara ärlig så känns det alltid som någon förföljer mig när ja går där ensam, kanske gör någon de också? lite läskigt i vilket fall. sen har jag hunnit med att inhandlat städsaker för att städa mitt badrum liksom min hall. ytterst få småsaker fattas nu, sen har jag en komplett hall/badrum/vardagsrum/sovrum! bara en sån sak. imorgon börjar jag klockan 12. sköönt.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar