2010-09-09

idag har jag gjort förfärligt mycket känns det som, fast egentligen har jag inte gjort något speciellt. trött är jag i vilket fall. vaknade vid klockan kvart i nio. tog ut hundarna och tog mig själv till duschen. sen blev det frukost och en stund vid tvn. vidare mot gävle och samling med angående grupparbetet liksom till sist blev det redovisning. den gick bra, bättre än förväntat! skolan är faktiskt ganska rolig, när man får använda hjärnan såhär lagomt. imorgon kommer det "bara" vara en föreläsning på förmiddagen 09.30-11.30 , helt perfekt! sen har jag ÄNTLIGEN HELG !! äär de inte gött så säg??

idag har vi varit till storvik och köpt GOLV till min lägenhet, äntligen händer det grejer! mycket bra. så i helgen (imorgon) ska det förmodligen börjas läggas in. toppen toppen! superduperbra. köksgolvet blir lite annorlunda i grått, men rätt snyggt faktiskt om ja får säga det själv - blir toppenbra till mina svarta köksluckor! och i vardagsrummet/sovrummet blir det mörk brunt/grå som i gamla brädor. jo jag vet att jag är AWESOME på att förklara men men, de blir bra ialf.

tycker jag ialf!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar