2010-09-30

jag är superdålig. igår åkte ja ju som sagt till gävle, skolan för att börja klockan 12 - vi slutade klockan 12. ahja, orka vara trött på de då? näe. för de skiter man ju i. fick mig en uppgift och drog mot min nya lya. dessförinnan stannade jag på möbelOutlet och hitta mina drömmars soffa och idag svängde jag in där igen. för att dra kortet och vips så kommer den som serverad på silverfat imorgon - helt okej enligt mig själv.

låg där i min nya säng, i mitt nya rum, i min nya lägenhet och tänkte att snart så bor jag här. jag wilma och bodil kommer faktiskt bo där snart.

dagen idag var en superskön dag, började med att gå en promenad med mina röda fyrfortingar till vänner. vackert väder, sånt där perfekt höstväder. en mössa och mjukiskläder så trivs man. sen blev det lite plugg och vidare mot skolan. köpte soffan och drog till lägenheten som sagt. nu på kvällern har jag lagat mig själv mat och myst till Idol. imorgon väntas IKEA (wohooo! älskar IKEA) och slit i lägenheten, samt en föreläsning kl 9.15
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar