2010-09-15

urk. min plugg hjärna fungerar inte ännu. sen kanske det har betydelse också att jag inte känner mig riktigt frisk också, men det är väl en världslig sak. nu har jag i vilket fall tvingat mig igenom min individuella reflaktion som skall inlämnas imorgon. jag har bara lite kvar och använder mig väl utav Enter-knappen för att hoppa rader och skapa "länge" texter. Många andra stod idag i skolan och gnällde över att deras texter aldrig skulle räcka till hela 1½-2 sidor. Själv tyckte jag att det var struntprat - jag tar tillbaka det. suck.

mitt huvud värker och nu ska jag krypa ner under täcket och slå igen mina två blå. imorgon börjar jag inte föränn halv ett. helt okej enligt mig!

idag tog jag mig till Tulegatan 27A efter skolan. Täckte över golvet i hallen noggrant och målade mina två dörrar liksom någon list. det börjar ta sig! försökte mig även på att spackla, men det tycks inte vara min sak. men några hål lyckades jag väl någotsom täcka igen. imorgon blir det inget lägenhets-jobb utan det hela får vänta tills på fredag. då ska väggen sättas upp och pappa ska även köpa lister som ja ska måla vita. myschet bra. jag hoppas att allt blir just så bra som jag har föreställt mig, i mitt huvud. det känns bra hittills i vilket fall så det bådar ju gott.

godnatt sverige
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar