2010-10-28

När jag får mitt kök klart ska jag bjuda på mat, jag lovar. Jag ska inte göra annat än laga mat och kakor. Okej kanske lite överdrivet men jag ska i vilket fall njuta. Njuta av att kunna göra varm mat! I dagens läge lever jag på mackor och liknande. livet på en pinne,

Jag har även köpt mig en långklänning som blivit min nya favorit. Mysklänning. rea rea, ibland gillar jag verkligen rea.

Imorgon blir det att inhandla luckor och bänkskiva! wöhoo. bara en sån sak. Just idag, just nu gör jag allt i min makt för att inte skriva på den resonerande texten som faktiskt konstigt nog börjar ta sig. Konstigt med tanke på att jag inte egentligen förstår riktigt vad dom vill att jag ska formulera i mitt nya lite mer avanserande skrivande. men det är nog så som alla andra tycks göra : ordbajsningar i massor.

jag nämde vid tidigare tillfälle att jag skulle avstå allt vad som kallas män. pojkar. killar. svårt när faktiskt världen är fylld av dessa. men jag gör mitt bästa.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar