2010-10-01

wöw, min lägenhet börjar se ut som ett hem. bara en sån sak

lurade blev vi allihopa denna morgon när vår föreläsning visade sig vara inställd. kanske inte lika roligt. men vad gör det när man kan åka till köpis för att gå runt på IKEA. men än hur mycket jag funderade så lyckades jag glömma bort hälften av vad jag skulla köpa. men jag kom hem med det viktigaste i vilket fall, en byrå aka MALM i frääscht vitt. och tänk att det är samma lika varje gång, man ska behöva bli arg för att sätta ihop möbler. först denna byrå sen min soffa som kom lastat och avsläppt i mitt vardagsrum. blev bra till slut i vilket fall. och tänk er hur skönt det var att till slut slå sig ner i soffan och installera tv:n.


ikväll kör vi fredagsmys hemma i åkra. käk med mamsen och papsen liksom Idol därefter. imorgon ska jag fånga dagen med att gå promenad och bege mig mot lägenheten. på återseende
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar